Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final Label

Malé hybridní kupé se loučí unikátními 17palcovými koly, černým čalouněním či speciálním modrým lakem. Jeho mechanika se již nemění.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final Label

9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Malé hybridní kupé se loučí unikátními 17palcovými koly, černým čalouněním či speciálním modrým lakem. Jeho mechanika se již nemění.

Představení Hondy CR-Z, tedy znovuzrozeného CRX, proběhlo v roce 2010. Prvotní zájem překonal veškerá očekávání japonské automobilky, neboť v Zemi vycházejícího slunce předobjednávky během tří měsíců překonaly plánovanou roční produkci. V Americe pak díky menšímu přídělu aut byla čekací listina ještě delší, což značku zjevně ujistilo o tom, že návrat malého kupé byl pozitivním krokem.

Jakmile ovšem první vlna zájmu opadla, začalo se CR-Z potýkat s nemalými problémy. V zámoří tak registrace od roku 2012 nepřesáhly pět tisíc kusů ročně, situace v Evropě se stala ještě tristnější. Asi proto nikoho nepřekvapilo, že Honda malý hybrid osazený 1,5litrovým benzinovým čtyřválcem a elektromotorem IMA ze Starého kontinentu stáhla.

Nově bylo oznámeno, že CR-Z skončí celosvětově, a to ještě na konci letošního roku. Při této příležitosti přitom automobilka odhalila poslední limitovanou sérii Final Label, která je na domácím trhu k mání již nyní, a to od 2 800 000 yenů (cca 621 100 Kč). Za tuto sumu přitom můžete sáhnout jak po manuální převodovce, tak po automatu CVT.

Od standardu se nová edice liší unikátními odlehčenými 17palcovými koly, se kterými dorazila sportovní sedadla s polokoženým černým čalouněním. Mimo to si lze povšimnout plaketky na středovém tunelu nebo specifického volantu. Paleta barev se pak rozrostla o speciální modrou Monotone Blue, k mání je ale také bílý, žlutý a černý lak.

Standardní výbava je nadále bohatá, zahrnuje kupříkladu klimatizaci či multimédia. Pod kapotou se pak jako dosud skrývá 136 koní a 172 Nm točivého momentu, přičemž výkon míří na přední kola. Rozchod těch zadních byl v rámci nedávného faceliftu rozšířen za účelem navýšení stability.


Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label - 1 - Honda CR-Z Final Label prvni foto 01Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label - 2 - Honda CR-Z Final Label prvni foto 02Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label - 3 - Honda CR-Z Final Label prvni foto 03Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label - 4 - Honda CR-Z Final Label prvni foto 04Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label - 5 - Honda CR-Z Final Label prvni foto 05Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label - 6 - Honda CR-Z Final Label prvni foto 06Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final  Label - 7 - Honda CR-Z Final Label prvni foto 07
Honda CR-Z letos končí, japonská automobilka se přitom loučí poslední speciální edicí Final Label

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.