Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final Label
9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Malé hybridní kupé se loučí unikátními 17palcovými koly, černým čalouněním či speciálním modrým lakem. Jeho mechanika se již nemění.
Představení Hondy CR-Z, tedy znovuzrozeného CRX, proběhlo v roce 2010. Prvotní zájem překonal veškerá očekávání japonské automobilky, neboť v Zemi vycházejícího slunce předobjednávky během tří měsíců překonaly plánovanou roční produkci. V Americe pak díky menšímu přídělu aut byla čekací listina ještě delší, což značku zjevně ujistilo o tom, že návrat malého kupé byl pozitivním krokem.
Jakmile ovšem první vlna zájmu opadla, začalo se CR-Z potýkat s nemalými problémy. V zámoří tak registrace od roku 2012 nepřesáhly pět tisíc kusů ročně, situace v Evropě se stala ještě tristnější. Asi proto nikoho nepřekvapilo, že Honda malý hybrid osazený 1,5litrovým benzinovým čtyřválcem a elektromotorem IMA ze Starého kontinentu stáhla.
Nově bylo oznámeno, že CR-Z skončí celosvětově, a to ještě na konci letošního roku. Při této příležitosti přitom automobilka odhalila poslední limitovanou sérii Final Label, která je na domácím trhu k mání již nyní, a to od 2 800 000 yenů (cca 621 100 Kč). Za tuto sumu přitom můžete sáhnout jak po manuální převodovce, tak po automatu CVT.
Od standardu se nová edice liší unikátními odlehčenými 17palcovými koly, se kterými dorazila sportovní sedadla s polokoženým černým čalouněním. Mimo to si lze povšimnout plaketky na středovém tunelu nebo specifického volantu. Paleta barev se pak rozrostla o speciální modrou Monotone Blue, k mání je ale také bílý, žlutý a černý lak.
Standardní výbava je nadále bohatá, zahrnuje kupříkladu klimatizaci či multimédia. Pod kapotou se pak jako dosud skrývá 136 koní a 172 Nm točivého momentu, přičemž výkon míří na přední kola. Rozchod těch zadních byl v rámci nedávného faceliftu rozšířen za účelem navýšení stability.
Honda CR-Z letos končí, japonská automobilka se přitom loučí poslední speciální edicí Final Label
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
- Úspěšné operace předloktí pro Ayumu Sasakiho 26.3.2024
Nejčtenější články
- Skoro polovina majitelů elektromobilů zvažuje návrat ke spalovacím autům, říká studie, spokojenost s nabíjením dál klesá
28.2.2024 - Auto roku 1988, legendární Peugeot 405 definitivně končí. Do poslední chvíle prodejně válel i díky pohádkovým cenám
28.2.2024 - Toyota ukázala nové řešení, které má zachránit spalovací motory, vzduch od CO2 dokonce čistí
28.2.2024 - Ruská Volha se skutečně vrátí, toto bude její první nový model
28.2.2024 - Red Bull vyvinul nejrychlejší kamerový dron světa pro úchvatné letecké záběry F1, jen ten stačí Maxi Verstappenovi
28.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva