Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší

Čtyřválcové a šestiválcové jednotky svými výkony pokryjí pásmo od 135 do 340 koní. První z nich mají do prodeje zamířit již v únoru příštího roku.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší

23.9.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Čtyřválcové a šestiválcové jednotky svými výkony pokryjí pásmo od 135 do 340 koní. První z nich mají do prodeje zamířit již v únoru příštího roku.

O návratu Alfy Romeo na výsluní se i v posledních měsících spíše jen mluví, než aby se přešlo od slov k činům. Ano, máme tu sice nový sedan Giulia QV, který podle tvrzení značky dokázal zajet Severní smyčku za famózních 7 minut a 39 sekund, nicméně tato verze prodeje značky jen sotva spasí. Příchod běžných verzí se pak zdál být v nedohlednu, i když mnohé naznačují nové informace. Dle nich by totiž Italové měli ještě v prosinci letošního roku představit paletu motorů, se kterou budou základní modely k dispozici. Jejich prodej pak bude zahájen v únoru 2016.

Momentálně vše zní spíše jako teorie než realita, nicméně tou bylo ještě donedávna také otevření pražského tunelového komplexu Blanka. Je tedy možné, že rovněž Alfa Romeo se „pochlapí“ a skutečně naplno rozeběhne produkci v továrně Cassino nacházející se zhruba 35 km od Říma. Koneckonců, do výrobního zařízení, které bylo poprvé otevřeno již v roce 1972, byly v posledních letech investovány nemalé finance, pročež je třeba začít s jejich návratností.

Zanechme ale zbytečných úvah a pojďme se podívat na ony motory, které budou standardní modely pohánět. Mějte přitom na paměti, že jde o továrnou nepotvrzené informace, tudíž se do onoho prosince může ještě mnohé změnit. Ostatně ještě donedávna jsme měli za to, že základním benzinovým agregátem bude přeplňovaný 1,8litrový čtyřválec. Podle nových informací však má být jeho objem dvoulitrový, přičemž produkovat bude 180, 250 a 330 koní.

Za diesely bude „kopat“ 2,2litrový čtyřválec, který dá k dobru 135, 180 a 210 koní. Mimo to ovšem bude možné sáhnout také po šestiválcovém třílitru, jenž bude naladěn na 340 koní. Portfolio tedy skutečně bude moci okouzlit každého zájemce, zpočátku ovšem do prodeje má zamířit pouze základní 2,2litrový turbodiesel a vrcholný benzinový šestiválec, který v rámci verze Quadrifoglio Verde bude produkovat 510 koní.

Kdy dorazí ostatní agregáty, to je prozatím záhadou. Nicméně Italové se dušují, že na novou Alfu Romeo Giulia se vyplatí čekat. Tak snad uvidíme co nejdříve, zda jejich slova mají alespoň nějaký reálný základ či zda je o „velkoústá“ prohlášení, kterými nás značka zásobuje již několik let v řadě a skutek vždy utekl.

Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotek přímo z dějiště IAA.


Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 1 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 01Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 2 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 02Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 3 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 03Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 4 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 04Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 5 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 05Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 6 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 06Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 7 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 07Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 8 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 08Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 9 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 09Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 10 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 10Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 11 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 11Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 12 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 12Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 13 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 13Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 14 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 14Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 15 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 15Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 16 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 16Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 17 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 17Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 18 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 18Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 19 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 19Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 20 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 20Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 21 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 21Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 22 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 21aZnáme všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 23 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 22Známe všechny motory pro základní Alfu Romeo Giulia, bez turba to ani nezkouší - 24 - Alfa Romeo Giulia QV Frankfurt 2015 zive 24
Alfa Romeo Giulia je zatím k mání pouze ve verzi QV, která počítá s přeplňovaným benzinovým šestiválcem. V prosinci však má dojít k odhalení dalších motorů

Zdroj: Auto Evolution

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.