10.února | Petr Miler
Tohle je velmi výmluvný vývoj postoje k elektrickým i elektrifikovaným autům, který se odehrával několik let. A velmi připomíná změnu přístupu „Mr. Beana”. Rovněž britský kolega Harry Metcalfe jej navíc velmi obšírně a velmi precizně vysvětluje. více zde
9.února | Petr Miler
Jak zamést cestičku elektrickým autům? Dotovat je? To přece stojí peníze a dříve nebo později se to stane neúnosným. Země se skutečným fištrónem ví, že lepší bude uměle zdražit ta spalovací. A Francie v tom zašla opravdu hodně, hodně daleko. více zde
před 9 hodinami | Petr Miler
2 319 900 Kč, tolik si dnes musíte připravit, pokud zatoužíte po Tesle Model S v aktuálním základu. Kolik vám z této investice za 10 let zbude? Klidně...
před 11 hodinami | Petr Prokopec
Pokud máte tuzemský bestseller v hledáčku, pomalu nemá cenu mířit jiný směrem, než kterým naprostá většina lidí tak jako tak míří. Tedy ke kombíku s m...
včera | Petr Prokopec
Berte to jako další výmluvný důkaz o tom, že o vstřícnosti směrem k zákazníkům automobilky rády hovoří, reálně se ale primárně řídí jinými faktory. O ...
včera | Petr Prokopec
Jestli se něco pro závodění ve své současné podobě ani trochu nehodí, je to elektrický pohon se všemi limity baterií. A jestli se něco pro závodění an...
včera | Petr Prokopec
Je to praxe známá mnoha amatérským mechanikům a jejich zákazníků, kterým nutně nemusí vadit, přímo od automobilky ale očekáváte víc. Zvlášť když se tv...
včera | Petr Prokopec
„Neprodávám auta. Prodávám motory, auta k nim přihazuji zdarma, protože motory musí něco držet,” řekl kdysi Enzo Ferrari. Slova zakladatele slavné ita...
včera | Petr Prokopec
Italsko-americko-francouzský koncern pro elektromobily nikdy nehořel tak, jak se z některých záměrů mohlo zdát, zejména jeho šéf Carolos Tavares vždy ...
včera | Petr Miler
Od počátku nevyhnutelný následek konfrontace nesmyslných plánů s realitou sám o sobě nepřekvapí. Otázkou v prvé řadě zůstává, proč někdo s takovými pl...
včera | Petr Prokopec
Třícípá hvězda se pro jednou rozhodla nespravovat, co není rozbité, a nám to určitě není nesympatické. Změny třídy S zvenčí nezaznamenáte i proto, že ...
2.5.2024 | Petr Prokopec
Italské mini s dosti diskutabilním zevnějškem nebude dráždit jen svým vzhledem, ale některé i ceníkem. Je totiž o 180 tisíc korun dražší než dřív a st...
2.5.2024 | Petr Prokopec
Dost ošklivé auto, které se světu neoficiálně ukázalo už před pár týdny, je teď venku oficiálně. A nevypadá ani o trochu líp. O to víc překvapí, že na...
2.5.2024 | Petr Miler
Tomu, co Tesla dělá rychle a rázně, zřejmě neunikne ve stínu svých aktuálních ekonomických výsledků ani koncern VW. Jen to udělá méně rázně a o něco p...
2.5.2024 | Petr Miler
Možná jednou, ale ne teď a ne tady, takový je postoj firmy ovládané kanadským miliardářem k elektrifikaci aut jakéhokoli druhu. Dává to smysl, Aston p...
2.5.2024 | Petr Miler
Od počátku nepochopitelně naivní plány gigantické autopůjčovny prochází další konfrontací s tvrdou tržní realitou. Ani prodej 20 tisíc elektromobilů n...