Zloději elektromobily téměř nekradou, říká policejní komisař. Zdánlivá výhoda ale nakonec shrnuje jejich největší slabiny

8.února | Petr Prokopec

Zloději elektromobily téměř nekradou, říká policejní komisař. Zdánlivá výhoda ale nakonec shrnuje jejich největší slabiny Dá se to konečně brát jako jasné pozitivum spojené s pořízením elektrického auta. Když si ale od policie vyslechneme, jaké důvody nezájem zlodějů o elektromobily způsobují, dobrá reklama to pro ně znovu není. více zde

Větší, výkonnější a vybavenější čínský soupeř Škody Octavia se začal prodávat v Evropě. Stojí ještě míň, než měl

8.února | Petr Miler

Větší, výkonnější a vybavenější čínský soupeř Škody Octavia se začal prodávat v Evropě. Stojí ještě míň, než měl Podmínky, za jakých bude prodáván mimo Čínu, byly dosud jen předmětem spekulací. Ani ty nebyly nutně nezajímavé, realita je ale nakonec ještě lepší. Velké, 190koňové a slušně vybavené auto za cenu výrazně pod základem Octavie může na zákazníky fungovat. více zde

Je to ještě jinak. Za to, že se elektromobily neprodávají, může podle aktivistů „Mr. Bean”

8.února | Petr Miler

Je to ještě jinak. Za to, že se elektromobily neprodávají, může podle aktivistů „Mr. Bean” Absurdita uvažování těchto lidí dosáhla nového vrcholu. Místo akceptace zjevného faktu, že nejde o dostatečně konkurenceschopné zboží, které má omezený tržní potenciál, dokola hledají jiné viníky. Ten poslední je vskutku pikantní - Rowan Atkinson. více zde

Hertz zastavil nákupy elektromobilů další značky, z 65 tisíc aut zbylo jen 13. Výrobce prosil, aby nerozprodal i ty

7.února | Petr Miler

Hertz zastavil nákupy elektromobilů další značky, z 65 tisíc aut zbylo jen 13. Výrobce prosil, aby nerozprodal i ty Nejde jen o Tesly, Hertz má problém s elektromobily jako takovými. I když tedy ještě v roce 2022 rozhlašoval, že nakoupí 65 tisíc Polestarů, po akvizici 13 tisíc vozů další nákupy zastavil. Existující auta by i prodal, to by ale Polestar poslalo definitivně ke dnu, a tak si u Hertzu vyprosil zachování statu quo. více zde

K mání je krásný, dodnes nejetý VW Passat B5 po 1. majiteli ročník 1936. Jde o hotový stroj času

7.února | Petr Miler

K mání je krásný, dodnes nejetý VW Passat B5 po 1. majiteli ročník 1936. Jde o hotový stroj času Má pověst nezničitelného auta a v tomto konkrétním provedení ho nezabije snad nic. A platí to tím spíš, když má za sebou hlavně dekády garážování, během nichž najel necelých 27 tisíc km. Něco takového se v prodeji už dávno nevídá, je to rarita svého druhu. více zde

Elektromobily trápí další problém. Jejich vysoké výkony drtí nejen soupeře ve zrychlení, ale i pohony samotných aut

6.února | Petr Prokopec

Elektromobily trápí další problém. Jejich vysoké výkony drtí nejen soupeře ve zrychlení, ale i pohony samotných aut Zvykli jsme si na to, že jde o díly, které v neupravovaných autech vydrží skoro všechno, víc než naprostá většina ostatních komponentů. Vysoký výkon elektromobilů dostupný od minimálních otáček ale drtí nejen soupeře ve sprinterských kláních, nýbrž i hnací hřídele samotných elektroaut, jak nyní poznávají majitelé Kií. více zde

Němci najeli 100 tisíc km s SUV Alfy Romeo a rozebrali ho na díly. Kdo čekal další italský šmejd, krutě se mýlil

6.února | Petr Prokopec

Němci najeli 100 tisíc km s SUV Alfy Romeo a rozebrali ho na díly. Kdo čekal další italský šmejd, krutě se mýlil Italská auta bývají krásná a řidičsky podmanivá, žít s nimi se ale dost často nedá kvůli jejich nekvalitě a poruchovosti. Moderní Alfy Romeo měly toto povědomí změnit. A podle dlouhodobého testu Auto Bildu aspoň SUV Stelvio uspělo. více zde

Němci dlouhodobě testují starý diesel tankovaný „bezemisní” naftou HVO, nemohou si to vynachválit

5.února | Petr Prokopec

Němci dlouhodobě testují starý diesel tankovaný „bezemisní” naftou HVO, nemohou si to vynachválit Cesta k redukci emisí CO2 generovaných automobily skutečně není jen jedna, to se jen někteří tváří tak, jako by jiná neexistovala. Recyklace bioodpadu na pohonné hmoty evidentně funguje, tak proč je tak přehlížená? více zde

Klíčové Cupry vypadají po faceliftu úplně jinak než Seaty, vsadily ale na hodně kontroverzní příď

před hodinou | Petr Prokopec

Klíčové Cupry vypadají po faceliftu úplně jinak než Seaty, vsadily ale na hodně kontroverzní příď Svébytnost za každou cenu? Podobná slova se nám kradou na mysl při spatření přepracovaných modelů prémiové značky španělského Seatu. Facelift změnil č...

Ani facelift Mitsubishi ASX nevyřešil největší designový přehmat, jaký jsme v posledních letech viděli na nových autech

před 3 hodinami | Petr Prokopec

Ani facelift Mitsubishi ASX nevyřešil největší designový přehmat, jaký jsme v posledních letech viděli na nových autech Současné ASX už vlastně ani není Mitsubishi, je to nepatrně upravený Renaultem Captur. Jak moc nepatrně? Tak, že se ani s faceliftem nedočkal specific...

Někteří nepochopitelně velebí dobití 70 % baterky elektromobilu za 10 minut, neznamená to vůbec nic

před 4 hodinami | Petr Miler

Někteří nepochopitelně velebí dobití 70 % baterky elektromobilu za 10 minut, neznamená to vůbec nic Je to jistě lepší než totéž za půl hodiny, vedle tankování auta benzinem nebo naftou je to ale šnečí tempo. A jedním dechem je třeba dodat, že za oněc...

Majitel krachujícího Fiskeru prodává svůj dům. Má větší cenu než celá firma, s nezměrným luxusem je konec

před 5 hodinami | Petr Miler

Majitel krachujícího Fiskeru prodává svůj dům. Má větší cenu než celá firma, s nezměrným luxusem je konec Pochybujeme, že je to jeho cílem, pokud by ale Henrik Fisker chtěl, může si z peněz utržených za prodej svého domu v L.A. koupit všechny volně obchodo...

Němci vyzkoušeli poslední Audi A6 jako ojetinu za třetinu původní ceny, pověst extra držáku nepřehání

včera | Petr Prokopec

Němci vyzkoušeli poslední Audi A6 jako ojetinu za třetinu původní ceny, pověst extra držáku nepřehání Jen pár let staré Audi A6 Avant v ideální verzi s šestiválcovým TDI se zdá být po relativně malém zápřahu až příliš levné na to, aby s ním nebyly prob...

Výrobce extrémních obytných off-roadů zkrachoval. Jeho auta měla přežít i apokalypsu, sám tak tuhý kořínek neměl

včera | Petr Prokopec

Výrobce extrémních obytných off-roadů zkrachoval. Jeho auta měla přežít i apokalypsu, sám tak tuhý kořínek neměl Po 16 letech existence se zdálo, že míří jen k výšinám, zvlášť po přesunu z Austrálie do USA blíže své klíčové klientele. Teď je ale s EarthCruiserem ...

Vietnamec, který i v Česku vydělal jmění na nudlích, pěchuje do své chřadnoucí automobilky další a další miliardy

včera | Petr Prokopec

Vietnamec, který i v Česku vydělal jmění na nudlích, pěchuje do své chřadnoucí automobilky další a další miliardy V byznysu je třeba umět si přiznat i to, že jste prostě šlápli vedle. A zachránit to, co se ještě zachránit dá. Pham Nhat Vuong ale automobilku VinFas...

V prodeji se objevily díly na vzácnou ostrou verzi legendárního McLarenu F1, na tohle jsme všichni chudí

včera | Petr Miler

V prodeji se objevily díly na vzácnou ostrou verzi legendárního McLarenu F1, na tohle jsme všichni chudí Pokud máte tendenci si stěžovat, že při provozu staršího a ne úplně tuctového auta zažíváte horké chvilky při snaze obstarat pro něj náhradní díly, kt...

Zánovní Fisker utrpěl totální škodu kvůli neviditelnému poškození dveří, na vině je hlavně výrobce

včera | Petr Prokopec

Zánovní Fisker utrpěl totální škodu kvůli neviditelnému poškození dveří, na vině je hlavně výrobce Jako by tahle automobilka neměla v poslední době dost trápení i bez toho, musí se nyní potýkat s další vlnou negativní publicity. Není schopna zajišťo...

Ford lituje, že vsadil na elektromobily. S padajícími prodeji prodělává přes 3 miliony na kuse, nohama na zem se ale vrací pomalu

včera | Petr Prokopec

Ford lituje, že vsadil na elektromobily. S padajícími prodeji prodělává přes 3 miliony na kuse, nohama na zem se ale vrací pomalu Americká automobilka prodělala na elektromobilech dalších víc jak 30 miliard, a tak si konečně sype popel na hlavu a naznačuje, že menší a lehčí auta ...

K mání je překrásná vzpomínka na dobu, kdy VW skutečně dělal auta pro lidi, téměř netknutý Golf s unikátním motorem

včera | Petr Miler

K mání je překrásná vzpomínka na dobu, kdy VW skutečně dělal auta pro lidi, téměř netknutý Golf s unikátním motorem Už jsme toho viděli dost na to, aby nás do varu hned tak něco nedostalo, tento kousek je ale navzdory zdaleka nenulovému nájezdu opečovávaný tak, že s...

Firmy rozvážející balíky zjistily, že přechod ze spalovacích dodávek na elektrické bude složitější, než čekaly

28.4.2024 | Petr Prokopec

Firmy rozvážející balíky zjistily, že přechod ze spalovacích dodávek na elektrické bude složitější, než čekaly Je hezké, že někomu něco nařídíte, pokud to ale není reálně proveditelné, skončí to nevyhnutelně fiaskem. Neplatí to jen v oblasti osobních aut, také ...

Dvě nejexkluzivnější SUV světa od Ferrari a Lamborghini si to konečně rozdala ve sprintu, o vítězi rozhodly centimetry

28.4.2024 | Petr Miler

Dvě nejexkluzivnější SUV světa od Ferrari a Lamborghini si to konečně rozdala ve sprintu, o vítězi rozhodly centimetry Je jistým vyvrcholením SUV-mánie, když modely tohoto ražení začnou nabízet vůbec nejexkluzivnější automobilové značky světa. Ferrari a Lamborghini udě...

Lotus zajel třetí absolutně nejrychlejší čas nejnáročnějšího okruhu světa, celý výkon je ale tak trochu podfuk

28.4.2024 | Petr Prokopec

Lotus zajel třetí absolutně nejrychlejší čas nejnáročnějšího okruhu světa, celý výkon je ale tak trochu podfuk Čas vozu je opravdu působivý a nepochybujeme o tom, že je skutečný, jenže Britové jej nedosáhli za volantem sériového silničního stroje, to ani zdalek...


Živá témata na fóru

zobrazit vše