Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Kdo jsou majitelé Ferrari a jak používají svá auta?
7.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
„Ferraristé” nejvíce jezdí s Californií, kterou také často často vozí jednoho i více spolujezdců. U jiných modelů je situace odlišná, někdy překvapivě.
Majitele Ferrari máme často zapsané jako zámožnou klientelu, která ve svých klimatizovaných garážích skrývá celou řadu dalších dopravních prostředků. Kupé a kabriolety pak tito lidé užívají zejména o víkendech, rozhodně však nikoliv na každodenní bázi. To je víceméně pravda, ovšem pouze v případě těch, kteří vlastní vozy jako 488 GTB nebo Spider. O úroveň výše či níže je již situace zcela odlišná.
Aktuální statistiky automobilky naznačují, že sedm z deseti kupců Ferrari California T je pro značku zcela nových. Majitelé tohoto modelu přitom každý den urazí o 30 procent kilometrů více než lidé vlastnící jakýkoliv jiný vůz se vzpínajícím se koníkem ve znaku, přičemž jeden z pěti dokonce Californii T používá každodenně. Dvě třetiny všech majitelů pak mívají ve voze vždy jednoho či dokonce dva spolujezdce.
V případě modelu F12 bylo zase zjištěno, že jeho majitelé ročně najedou více kilometrů než ti, kteří si pořídili zmiňované 488 GTB či Spider. Tito lidé navíc patří mezi nejvěrnější zákazníky značky, neboť dvě třetiny z nich v minulosti již nějaké to Ferrari vlastnily. Více než polovina zákazníků značky pak dokonce má v garážích zaparkováno alespoň pět vozů z Maranella.
Aby těch dat nebylo málo, můžeme ještě dále dodat, že věk většiny klientů značky se pohybuje mezi 35 a 55 roky, přičemž jejich roční příjmy startují na jednom milionu dolarů (cca 24,3 milionů korun). Na vysokoškolský diplom dosáhlo hned 79 procent majitelů, přičemž 98 procent klientely tvoří muži a 82 procent je samo sobě šéfem.
Ferrari California T někteří majitelé používají každý den, řada z nich navíc jezdí minimálně ve dvou
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
před 10 hodinami - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem tvrdil opak
před 11 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva