Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai prý nejde cestou Škody, svá auta udrží cenově při zemi i v atraktivnější formě
7.10.2020 | Petr Miler
Korejci míří se svými auty stále výše a nejnovější generace Tusconu i s jeho „neviditelnými” světly je toho důkazem. Na mysl se tak vkrádá otázka, jestli Korejci nemíří vysoko až moc.
Hyundai minulý měsíc odhalilo nový Tucson i s jeho svéráznými světly a „vodopádem” v kabině. Úplně nové pojetí vozu, které jej skoro k nepoznání odlišuje od předchozí generace, jistě nebude po chuti každému, je ale třeba uznat, že auto jako celek zamířilo jednoznačně výš. Hrdý design s „neviditelnými” světly a velmi uhlazeně působící kabinou s řadou nových technologií posouvá auto blíže prestižnějším značkám, než jakým je Hyundai.
Na mysl se tak krade otázka, zda Korejci náhodou nemíří o ligu výš a nechtějí ze sebe udělat něco, čím je dnes Škoda. Ta též kdysi byla značkou ohromující hodnotou za peníze, při svých současných cenách se ale pohybuje spíše mezi hlavním proudem a prémiovými značkami. Právě to ostatně zlomilo vaz dosavadnímu šéfovi značky Maierovi, neboť mateřský VW nechce vidět Škodu tak vysoko a nový šéf má její zaměření opět změnit. Korejci ale touto cestou prý nejdou.
Dle produktového šéfa evropské filiálky Hyundai Lorenze Glaaba se sice nový Tucson tlačí výš, nehodlá ale jít po produktech firem, jako jsou Audi či BMW. „Nevidíme Hyundai jako součást prémiové hry,” řekl Glaab. „Aale tento segment je více a více konkurenční, takže potřebujeme zůstat v kursu a vystoupit z řady novým designem,” dodal.
Automobilka tak podle něj nebude tlačit ceny vysoko, neboť se bojí ztráty současných kupců. Cíl je jiný: „Chceme si zachovat loajalitu současných zákazníků, ale zároveň být otevřeni nové klientele,” uzavřel Glaab. Jak moc schůdná se vám tato strategie jeví, posuďte sami, zejména pokud jste zákazníky Hyundai. My mezi ně nepatříme, nový Tucson nás ale zaujal - minimálně druhou část úkolu tedy plní.

















Nový Tucson zaujal svými designovými i technologickými novinkami, automobilka se s ním přesto nechce tlačit moc vysoko. Má být atraktivnější a dál dostupný. Foto: Hyundai
Zdroj: Autocar
Bleskovky
Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
před 3 hodinamiMěření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025
Nejčtenější články
Unikla podoba další novinky levné značky VW. Vzala znovu starou škodovku a udělala z ní ještě úplně jiné auto
1.6.2025Další slavnou západní značku stíhá osud Škody, na největším trhu světa je na hranici úplného kolapsu
1.6.2025Aukce ukázala skutečný zájem o nové BMW M5, majitel rychle přišel o obrovské peníze. A bude jen hůř
1.6.2025Nový Ford Mondeo je až nečekaný prodejní hit, při ceně od 450 tisíc Kč se ale nakonec není čemu divit
1.6.2025Průmyslové tragédie, o kterých se nemluví: Continental zavírá továrnu v menším městě, dopady na něj a okolí jsou drtivé
1.6.2025