Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai prý nejde cestou Škody, svá auta udrží cenově při zemi i v atraktivnější formě
7.10.2020 | Petr Miler
Korejci míří se svými auty stále výše a nejnovější generace Tusconu i s jeho „neviditelnými” světly je toho důkazem. Na mysl se tak vkrádá otázka, jestli Korejci nemíří vysoko až moc.
Hyundai minulý měsíc odhalilo nový Tucson i s jeho svéráznými světly a „vodopádem” v kabině. Úplně nové pojetí vozu, které jej skoro k nepoznání odlišuje od předchozí generace, jistě nebude po chuti každému, je ale třeba uznat, že auto jako celek zamířilo jednoznačně výš. Hrdý design s „neviditelnými” světly a velmi uhlazeně působící kabinou s řadou nových technologií posouvá auto blíže prestižnějším značkám, než jakým je Hyundai.
Na mysl se tak krade otázka, zda Korejci náhodou nemíří o ligu výš a nechtějí ze sebe udělat něco, čím je dnes Škoda. Ta též kdysi byla značkou ohromující hodnotou za peníze, při svých současných cenách se ale pohybuje spíše mezi hlavním proudem a prémiovými značkami. Právě to ostatně zlomilo vaz dosavadnímu šéfovi značky Maierovi, neboť mateřský VW nechce vidět Škodu tak vysoko a nový šéf má její zaměření opět změnit. Korejci ale touto cestou prý nejdou.
Dle produktového šéfa evropské filiálky Hyundai Lorenze Glaaba se sice nový Tucson tlačí výš, nehodlá ale jít po produktech firem, jako jsou Audi či BMW. „Nevidíme Hyundai jako součást prémiové hry,” řekl Glaab. „Aale tento segment je více a více konkurenční, takže potřebujeme zůstat v kursu a vystoupit z řady novým designem,” dodal.
Automobilka tak podle něj nebude tlačit ceny vysoko, neboť se bojí ztráty současných kupců. Cíl je jiný: „Chceme si zachovat loajalitu současných zákazníků, ale zároveň být otevřeni nové klientele,” uzavřel Glaab. Jak moc schůdná se vám tato strategie jeví, posuďte sami, zejména pokud jste zákazníky Hyundai. My mezi ně nepatříme, nový Tucson nás ale zaujal - minimálně druhou část úkolu tedy plní.
Nový Tucson zaujal svými designovými i technologickými novinkami, automobilka se s ním přesto nechce tlačit moc vysoko. Má být atraktivnější a dál dostupný. Foto: Hyundai
Zdroj: Autocar
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Maskované Ferrari dědice Fiatu může být vaše, podivné auto má historický význam
před 6 hodinami - Přehlížené SUV Mazdy se jako nové auto stalo propadákem, jako ojetina ale oslní vším, co nabízí
před 7 hodinami - Český trh s ojetými auty se zadrhává, klesají prodeje i dovozy. Jedna jistota ale zůstává: Diesely vládnou
před 9 hodinami - Jedno z nejlépe prodávaných čínských aut ve světě se ukázalo v novém, dnes stojí od 489 tisíc Kč, ač je velké jako Kodiaq
před 10 hodinami - Rusové ukázali Putinovu limuzínu předělanou na elektrický pohon. Má dojezd, o kterém si i Tesly mohou nechat jen zdát
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva