Prodejce Fordu ztratil zábrany a řekl, proč byste systém start-stop měli vypnout před každou jízdou
5.srpna | Petr Prokopec
Pro lidi jakkoli blízké automobilkám je toto téma obvykle tabu. Není sice těžké spočítat, že efekt tohoto systému je téměř vždy záporný, hru na jeho smysluplnost ale hrajeme roky, a tak to teď přece nevzdáme, že? Tento dealer se s tím nemazal a řekl, jak se věci mají. více zde
Ojetá Škoda Fabia nestojí moc a levné jsou i její opravy. Navíc nabízí motory, o kterých se té současné ani nezdá
5.srpna | Petr Prokopec
Druhá a třetí generace českého hatchbacku i kombíku jsou hvězdami autobazarů. Ne však nutně kvůli své prvotřídní odolnosti a spolehlivosti. To spíš proto, že stále ještě odpovídají původnímu zaměření značky na jedničku. více zde
Německé automobilky s brutálním propadem zisků čelí hororovému scénáři. Sami Němci shrnuli, co rozhodne o jejich osudu
5.srpna | Petr Prokopec
Němečtí výrobci dlouho vládli automobilovému světu a zejména ti z prestižních vod si mastili kapsy vysokými maržemi. Pak ale vsadili na špatného koně a jejich obchodní model se hroutí. Jen BMW zůstává jednookým mezi slepými, proč asi? více zde
Poslední sbohem: Pět ostrých kompaktů se spalovacími motory si to rozdalo ve sprintu, dva z nich hrají svou vlastní ligu
5.srpna | Petr Prokopec
Je vlastně s podivem, že tato auta pořád existují a dají se koupit, vyjma toho na hlavní fotce ale nelze žádnému nich věštit jakkoli delší budoucnost. Tedy tak by to aspoň chtěly automobilky, už při pohledu na toto srovnání by bylo čeho litovat. více zde
Nejnovější Bugatti nemá v interiéru jediný klasický reproduktor, přesto má hrát jako víno díky v autech nevídanému řešení
5.srpna | Petr Prokopec
A není to žádná zbytná exhibice technických schopností Bugatti, jakkoli i jako taková by byla zajímavá. Smyslem bylo ušetřit při konstrukci maximum hmotnosti, a přesto dosáhnout lepšího ozvučení než u Chironu. Mate Rimac přísahá, že to automobilka zvládla. více zde
Nahrazení žádaného spalovacího auta elektrickým nástupcem poslalo prodeje dolů o 89,3 %, tolik k „elektrické revoluci”
5.srpna | Petr Miler
Propad prodejů je tak mohutný, že automobilka nejenže vrátila do nabídky spalovací pohon, ale elektrickou novinku může přestat prodávat už po dvou letech v prodeji. O smysluplnosti obdobných kroků napříč automobilovým světem to říká vše. více zde
Muž si v roce 1996 koupil ještě jako „mlaďas” nové BMW. Nechal si ho do letoška, najel s ním přes 1 milion km s původní technikou
4.srpna | Petr Prokopec
Je opravdu nevídané, aby někdo u stejného auta vydržel skoro tři dekády, pokud s ním jezdí a jezdí. Juha Bäckmand to udělal a ukázal robustnost jednoho z modelů ze zlaté éry BMW. Věčně to dělat nemohl, přesto se divíme, na co nyní přesedlal. více zde
Spalovací auto zas jednou porazilo elektromobily v jejich vlastní hře. Zdánlivě výjimečnou funkci nabízí v ještě lepší formě
4.srpna | Petr Miler
Tato novinka vrací na stůl starou otázku: Co vlastně nabízí elektrická auta navíc, co ta spalovací nedokážou zajistit ve stejné nebo lepší podobě? Schopnost pohánět elektrické spotřebiče i bez dostupné elektrické sítě to znovu není. více zde