Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s
3.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa, živé foto) Posílené kupé má navzdory vyššímu výkonu a lepší akceleraci stejnou spotřebu. To samé se týká kabrioletu, který dá stovku za 4,7 s.
Již od počátku bylo jasné, že jen s jedním modelem Bentley na frankfurtský autosalon nedorazí. Na stánku britské firmy tak kromě limitovaného Mulsanne Le Mans Edition najdeme rovněž Continental GT V8 S, tedy výkonnější provedení kupé a kabrioletu vybavené osmiválcovým motorem. Ten nově produkuje 528 koní a 680 Nm (hodnoty standardního provedení činí 500 koní a 660 Nm), což v obou případech redukuje časy potřebné ke zrychlení na stovku a zároveň navyšuje maximální rychlost.
Kupé k akceleraci potřebuje jen 4,5 sekundy (standardně o tři desetiny více), kabriolet je na tom s časem 4,7 s trochu hůře. Sprint 0-160 km/h model s pevnou střechou zvládne za 10,3 sekundy (kabrio o tři desetiny pomaleji), nejvyšší rychlost v jeho případě vrcholí hodnotou 309 km/h (o šest kilometrů více než standard). Otevřený model se pro změnu rozjede „jen“ na 308 km/h.
Navzdory vyššímu výkonu i schopnostem v přímce ale podle automobilky nedošlo k navýšení spotřeby. Kupé si tak v průměru nadále řekne o 10,6 l/100 km, zatímco kabriolet je na tom o tři desetiny litru hůře. I v jejich případě navíc můžete počítat s deaktivací poloviny válců, pokud netlačíte plynový pedál hluboko do koberečku.
Jen o navýšení výkonu motoru ale nová verze S není. O 10 mm byl snížen podvozek, přední pružiny byly přitvrzeny o 45 a zadní o 33 %. Modifikovány pak byly i tlumiče a stabilizátory a stabilizační kontrola má nový program odpovídající vyššímu výkonu a tužšímu podvozku.
Po stránce designové již tolik úprav nenajdeme. Zvenčí se totiž víceméně jedná jen o lemy předního nárazníku a bočních prahů, ke kterým se přidává zadní difuzor a unikátní 20palcová kola. Uvnitř Continental GT V8 S profituje jen z navýšené standardní výbavy.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Frankfurtu














Výkonnější osmiválcové Bentley nové barvy bohužel ve Frankfurtu nepředvedlo

























Nové Bentley Continental GT V8 S se po stránce designové od standardu příliš neliší. V motorovém prostoru ale nabízí o 28 koní a 60 Nm více
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Číňané zkusili napodobit slavnou reklamu Land Roveru s vlastním off-roadem. Selhali tak, že se teď musí omlouvat celé zemi
včera
Nadšenec ukázal, co se stane, když autu seberete pružiny a tlumiče. Bláznivého nápadu lituje ještě teď
13.11.2025
Dokáže se nejlepší sportovní sedan dneška vyrovnat osmiválcovým „hrdinům minulosti”? Slavný novinář má smutnou odpověď
11.11.2025
Nejnovější články
Elektrický Mercedes G je takový propadák, že firma musela zdvojnásobit už tak neobvyklé slevy, za nápad ho prodávat by někdo měl letět
před 2 hodinami
Ikonický kombík se loučí s jednou érou brutálním provedením, je výkonnější než Bugatti Veyron
včera
Šéf BMW dál tvrdě kritizuje EU. Podle něj zabíjí místní autoprůmysl, i když BMW její tlak viditelně neškodí
včera
Renesance osmiválců pokračuje. Firma, která chtěla úplně skončit se spalovacími motory, nacpala 20 miliard do nových V8
včera
Další test říká, že klíčové nové Audi je tak mizerné, že horší než jeho předchůdce je úplně ve všem
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
