Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry

Vypuštění atmosférických motorů zvedlo základní cenu hatchbacku na 349 900 Kč. Za vrcholný PureTech s automatem pak dáte 470 tisíc korun.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry

19.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Vypuštění atmosférických motorů zvedlo základní cenu hatchbacku na 349 900 Kč. Za vrcholný PureTech s automatem pak dáte 470 tisíc korun.

Modernizace Citroënu C4 nepatří zrovna mezi ty nápadné, kosmetických změn totiž není mnoho. Víceméně se jedná pouze o nové světlomety, které počítají s LEDkami pro denní svícení. Přední a zadní nárazník nyní zdobí větší množství chromu a sáhnout můžete také po 17palcových kolech Miami. To je ale zvenčí vše, uvnitř pak nechybí zejména sedmipalcový dotykový displej multimediálního systému a lepší čalounění či odhlučnění.

Daleko více Francouzi úřadovali pod kapotou, kde se objevují hned tři nové motory. I když slovo „nové“ musíme dát minimálně do dvojitých uvozovek, neboť 1,2litrový tříválec PureTech v nabídce figuroval již před faceliftem, kdy produkoval 130 koní. Tato verze zůstala zachována, nově však dorazilo slabší naladění disponující výkonem 110 koní. Počítat tak můžete se stovkou za 10,9 s, nejvyšší rychlostí 184 km/h a spotřebou 4,8 l/100 km.

Kromě toho je možné sáhnout po dvojici dieselových agregátů 1,6 BluHDi, kdy první produkuje 100 a druhý 120 koní. Průměrná spotřeba v obou případech činí 3,6 litru na sto kilometrů, jízdní dynamika je však rozdílná. Méně výkonný model zvládá sprint na stovku za 11,5 sekundy a nejvyšší rychlost 180 km/h, ten potentnější pak na první disciplínu potřebuje 10,6 sekundy a v případě té druhé vám na tachometru ukáže 197 km/h.

Všechny čtyři agregáty počítají s manuálem, přičemž slabší benzinový PureTech dostal do vínku pouze pět rychlostních stupňů a zbytek šest. Silnější provedení tříválce je pak možné spřáhnout rovněž se šestistupňovým automatem Aisin, který o jednu desetinu zhoršuje jak spotřebu (4,8 l versus 4,9 l), tak i dynamiku (10,8 s versus 10,9 s).

Po stránce cenové můžete oproti dřívějšku počítat s lehčím zdražením. Zatímco modelový rok 2014 začínal v případě atmosférického motoru 1,4 VTi na sumě 326 900 Kč, která již počítala se slevou a bonusem 15 tisíc korun za starý vůz, na faceliftovaný model osazený přeplňovaným benzinovým tříválcem budete potřebovat 349 900 Kč.

Výše zmíněný bonus je do této částky již započítán, přičemž základem je úroveň výbavy Live. Na té je k dispozici pouze základní jedna-dvojka, přesunout se tak můžeme na další stupeň Live Edition. Zde již kromě slabšího benzinového motoru (364 900 Kč) pořídíte také ten silnější (399 900 Kč) a zvolit můžete i méně potentní diesel (399 900 Kč).

Dále je na řadě úroveň Feel, která již počítá se všemi agregáty. V případě vonnějších oktanů tak budete platit 389 900 Kč, respektive 414 900 Kč (nebo 449 900 Kč za verzi s automatem), u dieselu pak 409 900 Kč nebo 434 900 Kč. Dopřát si ovšem můžete ještě vrcholnou výbavu Feel Edition, za níž ve všech případech připlatíte dalších 20 tisíc korun.

Jelikož oficiální ceník prozatím na stránkách českého zastoupení nevisí, nemůžeme si výbavy projít jaksepatří do detailu. Doufejme ovšem, že tuto skutečnost budeme moci velmi brzy napravit.


Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 1 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 01Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 2 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 02Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 3 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 03Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 4 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 04Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 5 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 05Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 6 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 06Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 7 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 07Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 8 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 08Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 9 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 09Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 10 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 10Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 11 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 11Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 12 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 12Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 13 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 13Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 14 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 14Citroën C4 2015: facelift má české ceny, za turba dáte více než za atmosféry - 15 - Citroen C4 2015 facelift oficialni sada 15
Facelift Citroënu C4 se projevil hlavně příchodem nových motorů, díky nimž základní cena narostla na 350 tisíc korun

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.