Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví

I když pro fungující vztah dvou lidí jsou jistě důležitější jiné věci, při snaze o seznámení dělají první dojem i takové záležitosti. Studie až vědecky hledala vztah mezi autem a atraktivitou.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví

26.4.2024 | Petr Prokopec

Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví

/

Foto: Mercedes-Benz

I když pro fungující vztah dvou lidí jsou jistě důležitější jiné věci, při snaze o seznámení dělají první dojem i takové záležitosti. Studie až vědecky hledala vztah mezi autem a atraktivitou.

Zmiňovat koronavirus v každém druhém článku nás už moc nebaví, nicméně není zbytí, pandemie má podstatný vliv vývoj celého světa. Platí to i o mezilidských vztazích, neboť kvůli současným omezením je stále těžší zajít do baru či klubu a oslovit vyhlédnutého muže a nebo ženu a pokusit se na něj udělat dojem svým osobním šarmem. Ostatně, po desáté večer už dnes ani nebudete mít kam zajít.

Stále více lidí se tak uchyluje k online seznamovacím službám, jako je Tinder, kde nejenže nehrozí nákaza, ale člověk se o druhém dozví i věci, které by v přítmí klubu zjistil jen stěží. Díky tomu lze vytvářet vazby mezi tím, čím se někdo prezentuje a jak moc to na jiné zabírá. A vzhledem k tomu, že lidé mohou fotku jinak stejného člověka doplnit o automobil, kterým alespoň zdánlivě jezdí, můžeme si říci, které auto dává velkou šanci, že někoho zaujmete.

Právě na to se zaměřila studie britské společnosti Click4Reg, která v rámci průzkumu založila na Tinderu jeden fiktivní mužský a jeden fiktivní ženský účet, přičemž následně po každých 300 zhlédnutích vyměnili profilový snímek, na kterém figurant či figurantka postupně vystřídali 15 nejpopulárnějších aut na trhu. To je překvapivě důkladný postup docela reálně naznačující, jak pouze odlišné auto v pozadí mění atraktivitu jinak stejného člověka. Následně tedy byla sledována odezva opačného pohlaví, která jasně demonstrovala, s jakým vozem máte větší šanci oslovit.

Je to jistě do značné míry povrchní, ovšem v současné době mnoho dalších možností stejně nemáte. Z výsledků vyplynulo, že náznaky dobré ekonomické situace potenciálního partnera pořád fungují. Lidé totiž daleko více reagují na auta prémiových značek, zatímco ty mainstreamové je nechávají chladnějšími. Jakkoliv výjimka se vždy najde, a nejinak je tomu i v tomto případě. Třetí příčku totiž překvapivě obsadil Volkswagen Polo, který s 210 body ze tří set možných překonal i čtvrté BMW řady 3 (204) nebo šestý Mini Cooper (198) a sedmé Audi A3 (196).

Na čele žebříčku se pak znovu nepřekvapivé umístil Mercedes-Benz, a to konkrétně současná třída C, která s 218 hlasy překonala Range Rover Sport (213). Zajímavé přitom je, že přesně první dvě příčky mají stejné obsazení u žen, zatímco muži u svých protějšků dávali nejčastěji palec nahoru v případě britského SUV a třícípou hvězdu poslali až na čtvrté místo. Spíše než žena s Mercedesem je totiž zaujala žena s Polem či Audi.

Zmínit už můžeme jen druhý konec žebříčku, tedy vozy, s nimiž budete u opačného pohlaví méně úspěšní. Nejhůře je na tom Toyota Yaris (151), před kterou skončilo Hyundai i10 (157) a Nissan Micra (162). S malými asijskými vozy se tedy sice snadno propletete skrze městskou zácpu, ovšem abyste mohli randit, je třeba se na parkovišti vyfotit vedle něčeho jiného a pak tvrdit, že své auto máte v servisu - třeba vám tuto lež dotyčná či dotyčný po 20 letech fungujícího vztahu odpustí. #vtipemskrznouzovystav, dodali bychom, být na sociální síti...


Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 1 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 01
Britové přišli s žebříčkem 15 aut a jejich dopadem na vaši atraktivitu u druhého pohlaví. Grafika: Click4Reg

Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 2 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 02Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 3 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 03Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 4 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 04Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 5 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 05Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 6 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 06Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 7 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 07Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 8 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 08Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 9 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 09Studie velmi důkladně zkoumala, s jakými auty budete atraktivní pro opačné pohlaví - 10 - Auto a rande na Tinderu 2020 nova studie 10
Čelo opanovaly prémiové značky Mercedes a Land Rover, za nimi ovšem poměrně překvapivě skončil Volkswagen Polo. Foto: Automobilky

Zdroj: Click4Reg

Petr Prokopec

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.