Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Auris 2013: další únik katalogových fotek odhaluje ještě víc
26.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Teprve včera jsme vám ukázali příď evropské verze nového Aurisu a už tu máme další čerstvě naskenované obrázky z Japonska.
Asi bychom se nezlobili, kdyby někdo v Toyotě konečně řekl dost a místo postupného odhalování druhé generace Aurisu skrze špionážní fotografie a potají naskenovaného japonského katalogu automobilka konečně zveřejnila všechny dostupné informace. A čím méně bude své rozhodnutí odkládat, tím větší má šanci, že zákazníky ještě stihne něčím zaujmout.
Mnoho prostotu k tomu ovšem už nemá. Tohle je v pořadí druhý únik záběrů Aurisu z Japonska, který kromě možnosti opět se detailně podívat na exteriérový design a částečně také do kabiny vůbec poprvé nabízí příležitost zjistit, jak bude novinka vypadat s továrním tuningovým paketem.
Abychom to měli kompletní, můžeme si pro pořádek říci, s jakými motory se pod kapotou Aurisu počítá. Pro Evropu to ještě není jisté, ale Japonci dostanou zážehové čtyřválce o objemu 1,5 a 1,8 litru s výkonem 108, respektive 144 koní. Obě jednotky budou spojeny s variátorem CVT, silnější agregát pak dostane na objednávku šestistupňovou manuální převodovku. Motory bude možné podle přání zákazníka kombinovat také s pohonem všech kol, přičemž v takovém případě se výkony obou nepatrně zvýší o pár koní.
Evropu v rámci downsizingu zřejmě čekají čtyřválce 1,33 l o výkonu 99 koní a 1,6 Valvematic se 132 koňmi. Jistý je rovněž Auris Hybrid s předpokládaným výkonem 136 koní a pak diesely 1,6 (90 a 112 koní), respektive dvoulitr BMW s výkonem 143 a 184 koní, pokud je náhodou v Mnichově podle smlouvy nenaladí o něco skromněji. S pohonem všech kol téměř na sto procent počítat nemusíme.
Jak už bylo řečeno, jistý je kombík, který se již podařilo zachytit na špionážních obrázcích a v podstatě čekáme na únik, anebo oficiální představení. Cokoli jiného, spojené třeba s postupným odhalováním, nemá v tuto chvíli pro nás (a vlastně ani pro Toyotu) smysl.
Platforma s rozvorem o délce 2 600 mm by měla zůstat stejná a změní se pouze vnější rozměry. Auris č. 2 naroste o 25 milimetrů na 4,27 m
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před 6 hodinami - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
před 8 hodinami - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
před 9 hodinami - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
před 11 hodinami - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 00:49 - Lachende Bestien
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis