Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Čas Alfy Romeo Giulia z Ringu je „levá“, vůz se vážně o půlrok opozdí
24.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italové mají problém s podvozkem, který je tvrdý jako skála. Vůz se tak chová nervózně, na Severní smyčku tak musel vyrazit značně upravený.
Pro italskou automobilku nebyla poslední léta zrovna obdobím blahobytu. O to větší tlak byl kladen na bedra nové Alfy Giulia, která byla vyvinuta během rekordních třiceti měsíců. Jak se ovšem na počátku tohoto měsíce ukázalo, práce kvapná je skutečně málo platná. Plány značky se totiž začaly rozpadat, tedy alespoň na základě spekulací, jež zmiňovaly pozdní příchod sedanu, SUV i následujících šesti novinek. Že nejde jen o čiré fabulace, to nyní potvrdil další zdroj. Pokud jste tedy plánovali návštěvu showroomu italské značky, nechte si prozatím zajít chuť.
Podle nových informací by za veškerým zpožděním měly vězet problémy spojené s novou platformou Giorgio. Technici automobilky totiž ani pět měsíců po oficiálním odhalení nedosáhli optimální rovnováhy mezi kvalitou jízdy, jaká je očekávána ve většině zemí, a přilnavostí. „Podvozek je tvrdý jako skála a příliš nervózní. Zvláště chlapi ze Spojených států k nim (inženýrům) byli hodně kritičtí,“ řekl nejmenovaný zdroj z automobilky kolegům z australského Motoringu.
Tím ovšem trable spojené s italskými nadějemi nekončí, otazníky nyní visí nad rekordním časem dosaženým na Severní smyčce Nürburgringu. Až podezřele dobrý čas totiž nebyl dosažen zrovna se sériovým silničním autem. Jistě, žádná pravidla pro jeho tyto časy neexistují, pakliže si ale kupujete auto, které se chlubí nějakým výkonem, očekáváte, že jej dosáhlo právě ve vám prodávané podobě. A to se tady prý nestalo. „Dokonce i když dosáhli času na Ringu, byl vůz velmi nervózní, a to bylo na prořezávaných závodních slickách a navíc s vozem, který je o více než 100 kilogramů lehčí než produkční verze,“ dodává výše zmiňovaný technik Alfy.
Tahle tabulka Alfy je trochu virtuální realita
Dá se tedy předpokládat, že sériový model nakonec rychlejší než Němci nebude, tedy alespoň co se týče základního provedení Quadrifoglio Verde. Je ovšem možné, že Italové přijdou se zpětnou legalizací svého času v podobě speciální edice, která bude lehčí, výkonnější, dostane zvláštní pneumatiky a samozřejmě bude také dražší. Otázkou ale kde, kdy bychom tuto verzi měli čekat, neboť standardní Giulia QV nakonec má dorazit až v půlce příštího roku, nikoliv na konci tohoto.
Na základní provedení sedanu si budeme muset počkat přibližně rok, vůbec první SUV automobilky by se pak mělo objevit až někdy ve druhém čtvrtletí roku 2017. Tedy devět měsíců po původním termínu. Z toho důvodu asi nepřekvapí, že zpoždění bude mít dalších šest novinek, které měly být představeny během příštích tří let. Nově se ovšem počítá s obdobím od současnosti až do konce této dekády.
Pozměněné detailní plány by Alfa Romeo měl publikovat nejpozději do konce ledna 2016, podle šéfa koncernu FCA Sergia Marchionneho ale prozatím dochází jen ke změně termínů. Jinak ovšem vše zůstává v platnosti, potvrzena tedy byla jak celková investice do znovuzrození značky ve výši pěti miliard Eur (cca 135,15 mld. Kč), tak i cíl prodávat v roce 2018 čtyři sta tisíc exemplářů ročně. Jestli to tak dopadne, ukáže čas. A ten si můžete pro tuto chvíli krátit třeba hrátkami s oficiálními „konfigurátorem” nové Giulie.
Alfa Romeo Giulia QV nakonec dorazí až v půlce příštího roku
Zdroj: Motoring
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Elektrický propadák Mercedesu dál „skóruje”, je druhým nejpomaleji prodávaným autem ze všech, sklady okupuje měsíce
před 9 hodinami - První dobíjecí Lamborghini je další hybridní nesmysl, fiktivní úsporu paliva mění za 300kilovou nadváhu
před 10 hodinami - V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně
před 11 hodinami - Francouzi po čase stvořili opravdu krásné auto. Dostalo bezemisní pohon, který nemá problém s dojezdem
včera - Dvojí výkon vrcholné Tesly Model 3 byl vysvětlen, Česko i většina světa dostane ošizenou verzi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva