27.2.2024 | Petr Prokopec
Život s italskou ojetinou je podle průpovídek asi tak emotivní jako manželství s italskou ženou. Zní to jako klišé, ale i podle zkušeností kolegy s Al...
27.2.2024 | Petr Miler
Už nejde jen o jedno město, rázem se bavíme o největší metropolitní oblasti v zemi. Ani tam už není možné připojovat nové domy či firmy, nejvíc ze vše...
26.2.2024 | Petr Prokopec
Když se člověk podívá na celková prodejní data, vidí jednu věc, pokud se ale podívá na zájem o auta, která si zaměstnanci mohli vybrat, vidí věc docel...
25.2.2024 | Petr Prokopec
„Ty nejhorší pneumatiky selhávají už při brzdění na mokré a suché silnici,” uvádí po testu víc jak 200 typů pro letošní léto německý Auto Bild a jmenu...
23.2.2024 | Petr Prokopec
Je to pořád Alfa, která má svůj šmrnc, navíc pověsti nespolehlivého vozu v praxi nedostává. Přidejte si k tomu nízké ceny máte před sebou docela zajím...
20.2.2024 | Petr Prokopec
Po tomhle autě v bazarech pomalu neštěkne pes, díky čemuž je velmi levné. Přehlížený vůz se ale statisticky řadí mezi vůbec nejspolehlivější auta pro ...
19.2.2024 | Petr Prokopec
Není to žádný prodejní superhit, jako „zvýšený klon” povedené Scaly to ale není ani špatné auto. Jako nové už je dost drahé, zvlášť s jeho designem, j...
18.2.2024 | Petr Prokopec
Je to jeden z mála pokusů italské značky na poli dnes tak populárního typu aut, možná i proto je o něj zájem. Jako nový navíc není drahý, jako ojetý a...
17.2.2024 | Petr Miler
Ještě nikdy se slovo „rakev” nezdálo být pro označení přídavného střešního úložného prostoru tak příhodné jako nyní, neboť pro elektromobily jde o sku...
16.2.2024 | Petr Prokopec
Kde se jiná auta klidně už začínají rozpadat, tam tohle auto jen drží a tváří se, jako by se teprve rozcvičovalo. Mimo jiné i proto, že automobilka po...
16.2.2024 | Petr Miler
Je to přesně to, před čím roky varovali automobiloví experti jako Fritz Indra. Když před lidi postavíte možnost koupit si buď umělé drahé nové auto, k...
15.2.2024 | Petr Prokopec
Je zajímavé, jak moc malé nadšení v lidech vzbuzuje, přitom jsme přesvědčeni, že má tu moc velmi dobře uspokojit potřeby naprosté většiny kupců podobn...
14.2.2024 | Petr Prokopec
Korejská značka dnes funguje trochu jinak, její auta z těchto časů ale měla něco do sebe. Jako nová si zákazníky našla, jako ojetá se po nich shání o ...
13.2.2024 | Petr Miler
Berte to jako ukázku naprosté absurdity některých zákonů spojených se silničním provozem zejména na západ od našich hranic. Jako by ty české někdy neb...
12.2.2024 | Petr Prokopec
Doby, kdy menší kompaktní modely korejských značek vyšly na pakatel, jsou tytam. Levně nevychází model i20 ani v základním provedení, má to ale důvod ...
12.2.2024 | Petr Prokopec
I německý autoklub varuje před tím, že se EU dostala do „spirály zákazů”, ze které nemůže vzejít nic dobrého. Je přitom těžké respektovat, že každá ze...
12.2.2024 | Petr Miler
Jako nové stojí o stovky tisíc víc - potřebujete miliony korun na to, abyste si mohli dovolit byť jen základní verzi. Po 4 letech ale může být model e...
12.2.2024 | Petr Miler
Ceny elektromobilů BMW na trhu ojetin klesly až na pouhých 220 tisíc Kč za plně pojízdné vozy, i když se pořád bavíme o jednotky let starých autech se...
10.2.2024 | Petr Miler
Tohle je velmi výmluvný vývoj postoje k elektrickým i elektrifikovaným autům, který se odehrával několik let. A velmi připomíná změnu přístupu „Mr. Be...
7.2.2024 | Petr Prokopec
Je to auto zdánlivě zaškrtávající všechna správná políčka a jako nové rozhodně nemá problém s odbytem. Jako ojeté ale zákazníky až tak netáhne, což má...