VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny

Model vybavený mezinápravovou spojkou Haldex můžete spojit se dvěma turbodiesely a manuálem, na výběr jsou jen dvě vyšší úrovně výbavy.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny

27.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Model vybavený mezinápravovou spojkou Haldex můžete spojit se dvěma turbodiesely a manuálem, na výběr jsou jen dvě vyšší úrovně výbavy.

Nový Golf Variant jsme vám představili už opravdu podrobně, a to včetně českých cen. Při té příležitosti jsme se ale pohonu všech kol 4Motion, kterým kombi z Wolfsburgu může být vybaveno, dotkli jen lehce, neboť sám Volkswagen k němu tehdy mnoho neřekl. Asi to nevnímal jako nezbytné, neboť technické rozdíly oproti hatchbacku pochopitelně existují, nyní každopádně i k této verzi prozradil více.

Stejně jako v případě pětdvířka vůz používá pátou generaci mezinápravové spojky Haldex, která již ke své činnosti nepotřebuje akumulátor a jenž podle Volkswagenu „reaguje extrémně rychle na veškeré možné řidičské situace“. Dopřát si ovšem tento pohon můžete znovu pouze v kombinaci s dvěma dieselovými motory a manuální převodovkou.

První možností je tedy Golf Variant 1,6 TDI 4Motion, který produkuje 77 kW/105 koní a 250 Nm točivého momentu. Stát vás bude v jediné možné výbavě Comfortline 547 900 Kč, přičemž spotřeba ve srovnání s předchozí generací poklesla o 18 procent na 4,5 l/100 km. Vyšší schopnosti má ovšem nové kombi v tahu - při 8procentním stoupání zvládne přívěs o hmotnosti až 1 900 kg, při 12procentním pak utáhne 1 700 kg.

Varianta číslo dvě počítá s dvoulitrovým turbodieselem, který již na všechna čtyři kola přepouští 110 kW/150 koní a 320 Nm točivého momentu. Spotřeba v tomto případě lehce stoupla na 4,8 l/100 km, stejně tak se ovšem změnila i tažná kapacita. S motorem 2,0 TDI totiž Golf Variant zvládá až dvoutunové přívěsy, a to bez ohledu na sklon svahu. K mání je přitom jen s výbavou Highline za 629 900 Kč - už z toho je patrné, že verze 4Motion nyní najdete i s dalšími podrobnostmi v českém ceníku Golfu Variant (PDF, 128 kB). Tedy najdete jim tam už pár pátků, Volkswagen ale uznal za vhodné se tím pochlubit až nyní...


VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 1 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 01VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 2 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 02VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 3 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 03VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 4 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 04VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 5 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 05VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 6 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 06VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 7 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 07VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 8 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 08VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 9 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 09VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 10 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 10VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 11 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 11VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 12 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 12VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 13 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 13VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 14 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 14VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 15 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 15VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 16 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 16VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 17 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 17VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 18 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 18VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 19 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 19VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 20 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 20VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 21 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 21VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 22 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 22VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 23 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 23VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 24 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 24VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 25 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 25VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 26 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 26VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 27 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 27VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny - 28 - VW Golf VII Variant 2013 oficialni nove 28
VW Golf VII Variant může být vybaven jen dieselovými motory a manuální převodovkou. V rámci výbav je pak na výběr úroveň Comfortline nebo Highline

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.