Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí

Vůbec první oficiálně nabízený Mustang v Evropě dostane bohatou standardní výbavu. Volit můžete mezi kupé a kabrioletem či čtyřválcem a motorem V8.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí

8.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Vůbec první oficiálně nabízený Mustang v Evropě dostane bohatou standardní výbavu. Volit můžete mezi kupé a kabrioletem či čtyřválcem a motorem V8.

Evropskou specifikací Fordu Mustang jsme se naposledy zabývali před necelými dvěma týdny, kdy modrý ovál dal do placu data o jízdní dynamice. Víme tedy, že vrcholná osmiválcová verze disponující výkonem 421 koní zvládne v kombinaci s manuální převodovkou sprint z klidu na stovku za 4,8 sekundy. Díky tomu zde máme nejvýkonnější a nejrychleji akcelerující velkosériový Ford všech dob, navíc jde o nejlevnějších auto s motorem V8 na současném trhu. K rozpakům by jej mohl přivést pouze supersport GT, ten byl ovšem optikou Fordu volbou jednotlivců, nikoliv mas.

Pomalá ale není ani druhá verze, která bude na Starém kontinentu nabízena. Ta dostala do vínku 2,3litrový přeplňovaný čtyřválec EcoBoost, což by v případě modelu Mustang mohlo být pomalu považováno za svatokrádež. Ovšem jen do chvíle, než vzpomeneme na druhou a třetí generaci, které poháněla taktéž čtyřválcová pohonná jednotka, dokonce téhož objemu. Její výkon však nepřelezl 100 koní, zatímco nyní jich tu máme 317. Stovku tak vůz s manuálem pokoří již za 5,8 sekundy.

Řeč byla dosud pouze o kupé, kromě toho ovšem Mustang bude i na evropských verzích k mání také v otevřeném provedení. V jeho případě na oficiální měření jízdní dynamiky zatím nedošlo, taková data o spotřebě však k dispozici máme. Zmínit tedy můžeme, že zatímco slabší kupé si řekne minimálně o 8 l/100 km, čtyřválcové kabrio je o dvě desetiny žíznivější. U silnějšího modelu je pak třeba počítat s větším apetitem, konkrétně s 13,5, respektive 13,6 litry na sto kilometrů.

S jedním i druhým motorem je pak již ve standardní výbavě spojen paket Performance Pack, který přiváží vylepšené brzdy a chlazení. Dále již v základu nechybí 19palcová litá kola, čelní a zadní LEDky, výrazný difuzor, duální automatická klimatizace či multimediální systém SYNC 2 s devíti reproduktory, hlasovým ovládáním a osmipalcovým barevným dotykovým displejem.

Mimo to bude možné sáhnout po systému Selectable Drive Modes, který za pomoci přepínačů na středové konzoli umožňuje změnu jízdních režimů (Normal, Sport+, Track, Snow/Wet). K dispozici bude také proměnlivé nastavení účinků posilovače volantu (v módech Normal, Comfort a Sport) či elektronická kontrola stabilizace a trakce.

Pro osmiválcové modely je k dispozici rovněž Launch Control či systém Line Lock, který dokáže aplikovat brzdy pouze u předních kol a napomůže tak rychlejšímu zahřátí poháněných zadních, třeba před závody ve zrychlení. Tím ale naše dnešní představení ukončíme, zmínit již můžeme pouze červencový příjezd do showroomů.


Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 1 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 01Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 2 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 02Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 3 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 03Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 4 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 04Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 5 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 05Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 6 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 06Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 7 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 07Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 8 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 08Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 9 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 09Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 10 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 10Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 11 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 11Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 12 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 12Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 13 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 13Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 14 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 14Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 15 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 15Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 16 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 16Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 17 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 17Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 18 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 18Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 19 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 19Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 20 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 20Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 21 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 21Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 22 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 22Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 23 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 23Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 24 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 24Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 25 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 25Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 26 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 26Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 27 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 27Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 28 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 28Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 29 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 29Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 30 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 30Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 31 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 31Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 32 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 32Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 33 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 33Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 34 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 34Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 35 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 35Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 36 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 36Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 37 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 37Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 38 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 38Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 39 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 39Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 40 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 40Ford Mustang 2015: evropská verze konečně na pořádné sadě fotek a videí - 41 - Ford Mustang 2015 EU verze nova sada 41
Vizuálně se evropská verze Fordu Mustang prakticky neliší od té americké, pod kapotou však nabídne pouze dvě pohonné jednotky ze tří

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.