Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lada Largus VIP: že by nové auto pro prezidenta? Ano, ale ne Putina
18.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka z Togliatti dostala černá litá kola, černě lakovanou střechu nebo kožené doplňky a falešné dřevo v interiéru. Mechanicky je však stále stejná.
Ruská značka Lada se na domácí autosalon v Moskvě připravuje opravdu zodpovědně. Představit totiž hodlá nejen zcela nový model Vesta, ale také řadu zvláštních verzí těch existujících. Z nich jmenovat můžeme třeba Kalinu Sport nebo Nivu Urban, nově pak také Largus VIP. Pod noblesně znějícím názvem se přitom neskrývá nic jiného než vůz určený speciálně pro prezidenta.
Pokud však máte v této chvíli dojem, že už se začalo naplňovat nedávné rozhodnutí premiéra Medveděva o tom, že ruští pohlaváři budou muset jezdit ruskými vozy a prezident Putin možná dostane Ladu, trochu vás zklameme. Oním prezidentem je totiž míněn Bo Andersson, šéf AvtoVAZu.
Na druhou stranu lídr Ruska by asi do Lady Largus VIP nastoupit nemohl už jen kvůli tomu, že vozu chybí pancéřování. Místo toho tu máme novinku, která se zaměřuje na prémiový vzhled a výbavu. Zvenčí tak máme tu čest s bílou karoserií, se kterou kontrastují černě lakovaná střecha a litá kola. Nechybí mlhovky, zatmavené středové sloupky nebo chromové střešní ližiny, tím ale odklon od série víceméně končí.
Za dalšími změnami musíme do interiéru, který hostí kůží potažený volant a sedadla nebo imitaci dřevěných obkladů. Spatřit můžeme rádio či manuální klimatizaci, v tomto případě však již jde o standardní výbavu, i když známou z vyšších úrovní výbavy. To je ale v rámci změn vše, sériový je i 1,6litrový čtyřválec produkující 136 koní.
Jisté aktuálně nejsou ani plány Lady s tímto modelem, možné je ovšem zacílení na bohatší klientelu. Krátká tisková zpráva totiž zmiňuje jen tolik, že prvními majiteli-testery bude vedení AvtoVAZu. To tedy zjevně na vlastní pozadí vyzkouší, zda je novinka dost noblesní, aby mohla zamířit do prodeje.
Lada Largus VIP dostala doplňky exteriéru a interiéru, mechanicky však nabízí i nadále jen 136 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejčtenější články
- Výroba stojí, obchodování s akciemi též, jednání o miliardové investici se zhroutila. Fisker je na hranici bankrotu
26.3.2024 - Nejlevnější Mercedes-AMG GT v prodeji stojí míň než lepší škodovky, dojem s ním uděláte milionový
26.3.2024 - Oblíbené Hyundai i30 dostalo místo nové generace druhý facelift, i Korejci radši přešlapují na místě
26.3.2024 - Stellantis propustil dalších 400 lidí, otevřeně říká, že je to kvůli elektromobilům
26.3.2024 - Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva