Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Hyundai i20 2015 je venku, nabídne rekordní vnitřní prostor
11.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+video) Korejský hatchback slibuje, že kombinovaný prostor pro nohy vpředu i vzadu bude činit 1 892 mm.
S pařížskými novinkami se nám dnes roztrhl pytel, krátce po odhalení Range Roveru Sport SVR si tak můžeme posvítit na druhou generaci Hyundai i20. Ta půjde zpočátku do prodeje pouze s pětidveřovou karoserií, posléze by ovšem mělo dorazit také třídvířko. Je však otázkou, zda tato verze dorazí také na český trh, neboť třeba Seat Leon Cupra nebo Audi S1 jsou k mání pouze v praktičtějším balení. Hyundai ovšem není Volkswagen Group, a tak dost možná k nějakému tomu risku svolí.
Koneckonců, model i20 je pro korejskou automobilku nadmíru důležitý, na mnoha trzích jde totiž o firemní bestseller. Nová generace tak neponechává nic náhodě a přichází s rozvorem 2 570 mm, který předchůdce přesahuje o 45 milimetrů. Díky tomu by hatchback měl uvnitř nabízet mnohem více místa pro pětici pasažérů, na konkrétní čísla si ovšem budeme muset počkat. Prozatím Hyundai zmiňuje pouze tolik, že kombinovaný prostor pro nohy vpředu i vzadu činí 1 892 mm.
Mimo to lze počítat také s 320litrovým zavazadelníkem, což představuje vrchol třídy a třeba vůči Fordu Fiesta třicetilitrový bonus. Jen nárůstem objemů a rozměrů ovšem Hyundai svou práci neskončilo, dočkat se tedy máme také kvalitnějších materiálů. V příplatkové výbavě pak nebude chybět rozměrná panoramatická střecha, kterou bude možné plně otevřít.
Zvenčí se pak Korejci chlubí 4 035 milimetrů dlouhou karoserií, kterou na obou koncích vozu ohraničují LEDky. Mimo to Hyundai sáhlo po zatmaveném koncovém sloupku, který vytváří dojem polo-plovoucí střechy, v nabídce bude i po parkovací kamera. Více tisková zpráva neprozrazuje, o pohonných jednotkách se můžeme jen dohadovat.
Očekává se, že budoucí nabídka bude odrážet tu stávající. Základním motorem tedy bude benzinová Jedna-dvojka naladěná na 85 koní, v případě dieselů budete moci sáhnout po agregátu 1,1 CRDi produkujícím koní 75. Dále pak nebude chybět čtyřválec 1,4 CRDi o výkonu 90 a 100 koní, nově příchozím se stane litrový tříválec.
Vrchol nabídky pak bude představovat verze N, se kterou s největší pravděpodobností dorazí přeplňovaná benzinová Jedna-šestka. To je ovšem velmi vzdálená hudba budoucnosti, takový model totiž čekáme až někdy v roce 2016. Standardní provedení ovšem bude k mání ještě letos, neboť figuruje mezi kandidáty na titul Evropské auto roku 2015.











Hyundai i20 bude stavět hlavně na prostorném interiéru a zavazadelníku, chybět ovšem nebude ani sportovní verze N
Pro doplnění pak přihazujeme fotky a video indické verze, která nás nechává nahlédnout také do interiéru. Jelikož exteriér se od evropského modelu neliší, lze podobnou architekturu čekat také na Starém kontinentu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025Prototyp elektrického BMW M3 se ukázal v akci na okruhu. Působí jako rychlá a tichá smrt, právě k té může mít nejblíž
7.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Honda PCX 125 DX 2025: kamarád do města včera 17:45
- PP získal Antonio Torres, 25. Svoboda, 29. Novotný včera 16:42
- PP pro Ducati před MV Agustou, 22. Vostatek včera 16:24
- Superbiky v Misanu: Toprak a Bulega včera 16:02
- Test v Barceloně: Opět A. Espargaro 12.6.2025
Nejnovější články
Šéf Bugatti do detailu ukázal pohon nového Tourbillonu, jeho V16 má oproti dosavadnímu motoru W16 překvapivou výhodu
před 53 minutamiRealita Evropy v roce 2025: VW tu zkouší prodávat litrové Polo za cenu, za kterou za mořem nabízí obrovské 270koňové SUV
před 2 hodinamiLamborghini otočilo o 180 stupňů. Teď říká, že u spalovacích motorů zůstane „tak dlouho, jak to jen půjde”
před 3 hodinamiDalší den, další zdevastovaný zákazník Ferrari. Tento koupí italského hřebce prodělal 2,8 milionu Kč za ujetých 507 km
před 5 hodinamiTohle nemůže fungovat, dejte tomu pořádný motor. Po letech první nový Peugeot GTi je marný pokus popřít fyzikální realitu
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva