TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní

Pro vrcholné Turbo S má německý úpravce zatím jen sadu spoilerů a litých kol. Pro „podřízené“ Turbo ale již připravil kit zvyšující výkon na 660 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní

1.8.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Pro vrcholné Turbo S má německý úpravce zatím jen sadu spoilerů a litých kol. Pro „podřízené“ Turbo ale již připravil kit zvyšující výkon na 660 koní.

Název Magnum nedefinuje pouze nanuk, hudební kapelu nebo zbraň, ale rovněž extrémně rozšířený bodykit určený pro Porsche Cayenne. Společnost TechArt těchto vizuálních paketů prodala od roku 2007 již více než tisícovku, rozhodně tak nejde o zanedbatelnou tuningovou kreaci. Neměli bychom se proto divit existenci nové verze, která je určena pro Cayenne Turbo S.

Její součástí jsou opět agresivnější nárazníky, mohutnější boční prahy, kapota motoru ozdobená výdechy, jinak stylizovaná zpětná zrcátka, zadní difuzor a střešní křídlo. Za materiál byl pak znovu zvolen karbon, který nově kryje matně šedý lak. V rámci kol lze vybírat mezi „obyčejnějšími“ ráfky typu Formula, Formula II nebo Formula III, vrchol pak představují extrémně odlehčené provedení Formula II GTR.

Interiér je pak přehlídkou rudé kůže, která se objevuje na dveřních panelech, spodní části palubní desky, středovém tunelu a na sedadlech. Karbonové dekory jsou vyvedeny ve stejném odstínu, strop ovšem již krášlí Alcantara. Mimo to úpravce dodal ještě sadu hliníkových pedálů a svými logy nahradil ta tovární, zbytek doplňků včetně audio systému Burmester ale již pochází ze skladů Porsche.

Po stránce mechanické zůstalo Turbo S nedotčeno, dva typy úprav motorového prostoru ale TechArt nabízí pro slabší Cayenne Turbo. S prvním kitem nazvaným TA 058/T1 se výkon zvýší z 500 koní a 700 Nm na 560 koní a 780 Nm, ve druhém případě (TA 058/T2) pak vylétne až na 660 koní a 880 Nm. To je přitom vyšší výkon, než jaké má Turbo S v základu (550 koní). Pro Turbo S si 660 koní můžete u TechArtu objednat též, pokud ale budete mít chvíli strpení, mělo by eSko časem dostat ještě pár koníků navíc...


TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 1 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 01TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 2 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 02TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 3 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 03TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 4 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 04TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 5 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 05TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 6 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 06TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 7 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 07TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 8 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 08TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 9 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 09TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní - 10 - Porsche Cayenne Turbo S TechArt Magnum 10
Porsche Cayenne Turbo S se nově může pochlubit rozšířeným bodykitem nazvaným Magnum. Ve výhledu je i navýšení výkonu na 660 koní

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.