Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní
1.8.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pro vrcholné Turbo S má německý úpravce zatím jen sadu spoilerů a litých kol. Pro „podřízené“ Turbo ale již připravil kit zvyšující výkon na 660 koní.
Název Magnum nedefinuje pouze nanuk, hudební kapelu nebo zbraň, ale rovněž extrémně rozšířený bodykit určený pro Porsche Cayenne. Společnost TechArt těchto vizuálních paketů prodala od roku 2007 již více než tisícovku, rozhodně tak nejde o zanedbatelnou tuningovou kreaci. Neměli bychom se proto divit existenci nové verze, která je určena pro Cayenne Turbo S.
Její součástí jsou opět agresivnější nárazníky, mohutnější boční prahy, kapota motoru ozdobená výdechy, jinak stylizovaná zpětná zrcátka, zadní difuzor a střešní křídlo. Za materiál byl pak znovu zvolen karbon, který nově kryje matně šedý lak. V rámci kol lze vybírat mezi „obyčejnějšími“ ráfky typu Formula, Formula II nebo Formula III, vrchol pak představují extrémně odlehčené provedení Formula II GTR.
Interiér je pak přehlídkou rudé kůže, která se objevuje na dveřních panelech, spodní části palubní desky, středovém tunelu a na sedadlech. Karbonové dekory jsou vyvedeny ve stejném odstínu, strop ovšem již krášlí Alcantara. Mimo to úpravce dodal ještě sadu hliníkových pedálů a svými logy nahradil ta tovární, zbytek doplňků včetně audio systému Burmester ale již pochází ze skladů Porsche.
Po stránce mechanické zůstalo Turbo S nedotčeno, dva typy úprav motorového prostoru ale TechArt nabízí pro slabší Cayenne Turbo. S prvním kitem nazvaným TA 058/T1 se výkon zvýší z 500 koní a 700 Nm na 560 koní a 780 Nm, ve druhém případě (TA 058/T2) pak vylétne až na 660 koní a 880 Nm. To je přitom vyšší výkon, než jaké má Turbo S v základu (550 koní). Pro Turbo S si 660 koní můžete u TechArtu objednat též, pokud ale budete mít chvíli strpení, mělo by eSko časem dostat ještě pár koníků navíc...
Porsche Cayenne Turbo S se nově může pochlubit rozšířeným bodykitem nazvaným Magnum. Ve výhledu je i navýšení výkonu na 660 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
včera - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva