Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Mégane RS zajel Severní smyčku pod 8 minut, detaily zatim Francouzi tají
18.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Faceliftovaný francouzský hatchback chce svůj titul nejrychlejší předokolky Ringu zpátky. Zatím ale víme pouze tolik, že oproti minulosti zrychlil.
Časy zajeté na Severní smyčce Nürburgringu sice nejsou oficiálním ukazatelem výkonu, zejména ve sportovním segmentu však mají svou váhu. A ne zrovna malou, což je důvod, proč spolu v Zeleném pekle soupeří Porsche 918 Spyder a McLaren P1, k nimž se co nevidět přidá do party také Ferrari LaFerrari (závodní verze XX dokonce již v pohoří Eifel řádí). Aktuálně ovšem neevidujeme krvavou řež pouze v nejvyšší lize, neboť bitva byla rozpoutána také v segmentu hatchbacků s pohonem předních kol.
Jak jsme totiž v posledních týdnech uvedli, nový rekord pro dané vozy drží Seat Leon Cupra, který po dlouhých šesti letech sesadil z trůnu Renault Mégane RS. Francouzský model byl ovšem patřičně modernizován a nově navíc může využít semi-slicky, jež patří do příplatkové výbavy. Je tedy zřejmé, že v Dieppe chtějí ukradené prvenství získat zpátky, což nám ostatně naznačovalo i video, na kterém faceliftovaný Mégane RS řezal jednu zatáčku Ringu za druhou.
Momentálně přitom stále není jisté, zda se čas Seatu (7 minut 58 sekund a 44 tisícin) povedlo pokořit. Víme ovšem tolik, že pod osmiminutovou hranici se francouzský hatchback dostal - značka včera na svém facebookovém profilu zveřejnila první upoutávku, jež vyjma log partnerů odhaluje právě prolomení této časové bariéry. Nic konkrétního bohužel nezaznělo, moc bychom se ale divili, kdyby se Francouzi spokojili třeba s časem 7:59:30, když Leon se pod osm minut dostal jen o sekundu a čtvrt...
Jsme opravdu zvědavi na následující dny, kdy by Renault mohl přijít s kompletní tiskovou zprávou i onboard videem. Stejně tak by nás ovšem zajímalo, zda se na Nürburgring vydá také Opel se svou novou kreací Astra OPC Extreme. Ta by totiž klidně mohla Mégane RS i Leon Cupra nechat daleko za sebou...

Nový čas Renaultu Mégane RS na Ringu zatím nebyl upřesněn, je však lepší než minule
Faceliftovaný Renault Mégane RS je možné osadit i slicky. Ty se zřejmě o dané zlepšení na Ringu zasadily nejvíce
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
včeraAž budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před 58 minutamiNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před 58 minutamiCo ještě je na novém Mercedesu „fejk”? Manažer sportovní divize přiznal další absurdní faleš, tohle auto je virtuální realita
před 8 hodinamiDalší firma slibuje převratné baterie s bleskovým dobíjením. Pokolikáté už to je? Reálně stále používáme baterky do notebooků z roku 1985
před 10 hodinamiOdtajněná sbírka aut zesnulého arabského byznysmena bere dech, je to nejúchvatnější kolekce McLarenů na světě
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva