před hodinou | Petr Miler
Tuto změnu je obtížné vnímat jinak než jako totální selhání a naprostou ignoraci specifičnosti značky. Co s obtížemi tolerujete u VW a stěží akceptuje...
včera | Petr Prokopec
Třída G má po faceliftu, která zvenčí není příliš viditelná, vlastně bude chvílemi i úplně neviditelná. Na technické změny ale došlo a zákazníci z nic...
včera | Petr Prokopec
Evropské a v Evropě dál velmi intenzivně působící automobilky pořád umí nabídnout atraktivní auto za dobré peníze, jen ho tu jaksi nesmí prodávat. Je ...
včera | Petr Miler
Pikantní je, že automobilka označuje tyto odchody za „dobrovolné”, i když budou dobrovolné asi tak jako placení daní - buď patřičným směrem peníze pou...
včera | Petr Prokopec
Člověk se dokola musí divit, co se z původně oficiální spolupráce mezi oběma automobilkami může ještě vyklubat. Gurkha od Force Motors byla vždy takov...
včera | Petr Miler
Volvo tím dlouho planě vyhrožovalo, teď to ale skutečně udělalo - na fotkách vidíte prý poslední vyrobené dieselové auto značky. Jaký smysl to dává, k...
včera | Petr Prokopec
Malé věci dáme snadno do interiéru, větší do kufru, velké za auto nebo na střechu. Ty opravdu rozměrné je ale pak třeba ještě ukotvit, což může být sl...
včera | Petr Miler
K velmi zoufalému kroku se odhodlala kolabující americká automobilka. Kdyby proběhl tak, jak si její šéfové představují, na nějakou chvíli by skutečně...
27.3.2024 | Petr Prokopec
Přijde nám to jako předělávat samopal na luk, a tak se nedivíme, že to na trhu neslavilo úspěch. Pár nadšenců toužících po konverzi klasických aut se ...
27.3.2024 | Petr Prokopec
A fascinující poměr hodnoty a ceny není tím jediným, čím tento vůz dokáže zaujmout. V době, kdy se evropské značky pomalu stydí za to, že dál prodávaj...
27.3.2024 | Petr Prokopec
Nedokážeme pochopit, co si od tohoto vozu Ford slibuje, není to ani „jeho” auto. Je dokonalý „compliance car”, vůz mající za cíl pouze vyjít vstříc to...
27.3.2024 | Petr Miler
Co nakonec podobná společnost má krom erudovaného personálu s patřičnou empirií? Mnoho toho není, ti opravdu schopní ale své jméno s nesmysly nespojí....
27.3.2024 | Petr Miler
Téměř nic navíc nemusíte připlácet, pokud se rozhodnete místo předchozího Dusteru původem z roku 2010 sáhnout po tom novém v základním provedení se st...
26.3.2024 | Petr Prokopec
Víme, že existovalo, sami jsme ho svého času vyzkoušeli, že se ale pořád prodává, je skoro neuvěřitelná anomálie. Z české nabídky to nevyčtete, Range ...
26.3.2024 | Petr Prokopec
Mnichovští byli za tuto volbu svého času zesměšňováni, neboť jejich polovičatý přístup jim měl znemožnit nabídnout opravdu špičková elektrická auta. J...
26.3.2024 | Petr Prokopec
Je to pořád stejně neuvěřitelně nesmyslný vývoj, jehož absurditu jen podtrhuje fakt, že dvě verze dostaly výjimku a prodávat se přece jen mohou. Koho ...
26.3.2024 | Petr Prokopec
Stellantis se do elektromobility nevrhá dokonale rovnýma nohama, i u úplných novinek si obvykle nechává otevřená zadní vrátka k návratu k benzinu či n...
26.3.2024 | Petr Prokopec
Je to potenciálně fatální strategická chyba, která jen ukazuje, jak moc některé automobilky ve svém současném smýšlení upozaďují přání zákazníků. Své ...
26.3.2024 | Petr Miler
Nemáte déja-vu, Henrik Fisker má nakročeno k tomu, aby se stal jedním z mála lidí, kterým se pokus o vlastní automobilku podaří zpackat hned dvakrát. ...
25.3.2024 | Petr Prokopec
Kdo by kdy čekal, že se z aut někdy stane takové politikum? Udělali ho z něj ale sami politici, kteří teď v obavách z odporu lidí mírní své předchozí ...